"TYMEK" Piotr Romanowicz

| tel. 503 023 485 | e-mail: sklep@pracowniatymek.pl |
Oblasy 59 | 24-123 Janowiec | woj. lubelskie|
NIP: 5451338241

Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy zamawiającym zwanym dalej KLIENTEM, a sklepem internetowym działającym pod adresem www.pracowniatymek.pl, zwanym dalej SKLEPEM

II. Właściciel sklepu

 „TYMEK” Piotr Romanowicz
Oblasy 59
24-123 Janowiec
NIP 545-133-82-41


III. Oferta

1) Artykuły oferowane w SKLEPIE  to przedmioty ręcznie wykonane lub zdobione. Podlegają one ochronie praw autorskich w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24, poz. 83, z późniejszymi zmianami)

2) Artykuły dekoracyjne oferowane w SKLEPIE nie są zabawkami w rozumieniu obowiązujących przepisów

3) Wszystkie towary dostępne SKLEPIE objęte są roczną gwarancją producenta

4) Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez KLIENTA zamówienia. SKLEP zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach SKLEPU, bądź wprowadzania w nich zmian

5) Na wszystkie towary sprzedawane w SKLEPIE wystawiane są rachunki (nie jesteśmy płatnikami podatku VAT)

 

IV. Formy i terminy płatności

1) Przelew bankowy na konto sklepu:
„TYMEK” Piotr Romanowicz

Oblasy 59

24-123 Janowiec

Nr konta: 50 1020 5558 1111 1641 5000 0231
W tytule przelewu niezbędne jest podanie nr zamówienia

2) Płatność przy odbiorze

3) Termin płatności wynosi 15 dni. Jeżeli w tym czasie nie nastąpi płatność zamówienie zostanie anulowane

V. Składanie zamówień i czas realizacji

1) Zamówienia są przyjmowane na stronie www.pracowniatymek.pl, po uprzednim zalogowaniu

2) Po złożeniu zamówienia KLIENT dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu

3) Realizacja zamówienia rozpoczyna się

-w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do SKLEPU dotrze e-mail od KLIENTA z potwierdzeniem złożonego zamówienia

- w przypadku płatności przelewem na konto - po tym, jak do SKLEPU dotrze e-mail od KLIENTA z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz po zanotowaniu wpływu na rachunek SKLEPU

4) Czas realizacji zamówienia, to maksymalnie 5 dni roboczych

5) W przypadku większych lub niestandardowych zamówień czas realizacji może się wydłużyć, wówczas SKLEP kontaktuje się z KLIENTEM, aby potwierdzić szczegóły zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu

6) Do czasu realizacji zamówienia należy dodać przewidywany czas dostawy

 

VI. Sposób i czas dostawy

1)   Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej. KLIENT jest obciążany kosztami dostawy, które naliczają się automatycznie po złożeniu zamówienia

2)   Dostawa zagraniczna możliwa jest po uprzednim skontaktowaniu się ze SKLEPEM. Koszt transportu kalkulowany jest indywidualnie

3)   Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce

4)   SKLEP nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie

5)   W czasie odbioru należy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, czy nie jest uszkodzona w sposób mechaniczny, czy taśma klejąca na przesyłce nie była zrywana

6)   Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości należy w obecności dostarczyciela otworzyć przesyłkę. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w przypadku przedstawienia protokołu uszkodzenia podpisanego przez dostarczyciela

 

VII. Reklamacje

 1) Wszelkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od daty ich wpłynięcia

2) W przypadku niezgodności wyrobu wynikającej z winy SKLEPU, wszystkie koszty dostawy nowego lub naprawionego towaru ponosi SKLEP

3) Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru

4) Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres sklep@pracowniatymek.pl

VIII. Zwrot towaru

1) KLIENT ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie został w żaden sposób uszkodzony

2) Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru, jeśli zachowane zostaną powyższe warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez KLIENTA

3) Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi

 

IX. Ochrona danych osobowych

1) SKLEP zobowiązuje się do ochrony prywatności swoich KLIENTÓW.

2) Dane osobowe KLIENTÓW są wykorzystywane tylko w celu realizacji umowy, czyli wysłania zamówienia, a jeśli KLIENT wyrazi na to zgodę, również w celu informowania go o nowych produktach, czy promocjach oferowanych przez SKLEP. W każdym momencie KLIENT ma możliwość wglądu w swoje dane i ich modyfikacji po zalogowaniu się do SKLEPU w zakładce „moje konto”

3) Danych osobowych KLIENTÓW nie udostępniamy innym podmiotom


X. Postanowienia końcowe

1) Regulamin określa zasady zakupów w SKLEPIE. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie

 


Strona główna

Zobacz koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

Promocje

Aktualnie brak promocji